NADJITE LAKSE STA VAM TREBA!

недеља, 26. март 2017.

Sastav na temu: „Dozivljaj sa letnjeg raspusta

      Svaki raspust pruza niz mogucnosti kada je rec o putovanjima i, naravno, dobroj zabavi.
      Jednog letnjeg raspusta putovala sam do jednog veoma poznatog turistickog mesta u Crnoj Gori, poznatog po lekovitom morskom mulju - do gradica koji se zove Igalo. Put je bio veoma dug, ali sam bila zadivljena lepim prizorima i svetom koji sam posmatrala kroz pravougaoni prozor voza koji je imao puno vagona i ljubaznog masinovodju. Bilo je zanimljivo gledati svu raznolikost u prirodi koja se smenjivala. Puno bogatih njiva i polja milovao je lagani povetarac. Zelene sume i cvetovi raznih boja i velicina pravili su nezaboravni pejzaz. Posebnu uzbudjenost u meni je probudio dolazak. Ispred mene pojavilo se veliko, plavo prostranstvo -Jadransko more. Pesak je bio mekan, pun skoljkica i kamencica, a plaza puna turista iz raznih zemalja, talasi su bili mirni, a vazduh cist. Svakog dana kupala sam se u moru koje su milovali topli suncevi zraci, skupljala sam skoljke raznih oblika i igrala odbojku na vrelom pesku. Svaki zalazak sunca na moru bio je kao da uzarena lopta lagano tone u san, a zamenjuje je, sjajem obasjan, tajnovit mesec.
       Izgled ovih predivnih pejzaza nikad necu zaboraviti i sigurna sam da cu nekada ponovo posetiti Igalo.
Pripremila-Aleksandra T.

Нема коментара:

Постави коментар